niedziela, 19 sierpnia 2012

karteczka ślubna


Ależ piękna niedziela! Nic tylko na piknik uciekać :)

Ja już po plenerowym spacerku i w końcu zabieram się za przedstawienie mojego wczorajszego dziecka :)
Prezentuję swoją drugą kartkę, tym razem na wesele znajomych, na którym to zaszczyt będziemy mieli usadowić swoje cztery szanowne litery :)

Do zrobienia kartki użyłam:

- papiery głównie Lidlowe (w tym tygodniu sprzedają bloki z różnymi papierami ozdobnymi - polecam), jedynie ciemno brązowy papier pochodzi ze Skrap Marketu z kolekcji Tim Holtz - Walnut Stain.



- brązowy tusz pigmentowy Latarnia Morska ze scrap.com.pl + gąbka do mycia naczyń :)

- coś z tzw. "przydasiów" - czyli "a może się przyda" - tym razem użyłam guzików zakoszonych dziadkowi z jego magicznej skrzynki ze wszystkim

- digi stempel pomalowany markerami i wycięty skalpelem (moje pierwsze użycie skalpela - starałam się jak mogłam)





I oto rezultaty (najlepiej oglądać w powiększeniu):




Jako, że igła i nitka nie są moimi najlepszymi przyjaciółmi, guziki zostały trochę oszukańczo "przyszyte" (wszyscy kochamy klej Magic! :>)






- serduszka rysowane i wycinane ręcznie, ale efekt "niedbalstwa" był zamierzony ;) Nie chciałam, żeby były super równe.



To tyle zdjęć, dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz